fredag den 21. juni 2013

Det er fredag aften

klokken er lidt i 22 og min røv er for lidt siden landet i sofaen for første gang i dag...

Manden min er til sommerfest med arbejdet, tøsebarnet sover og det gør jeg nok også snart...

Det har været en hektisk dag med arbejde, besøg hos min syge mormor, indkøb af ny seng til Tøsebarnet (og dermed startskuddet til indretning af nyt værelse til hende), indkøb af fødselsdagsgaver og til slut sluttede vi af med aftensmad hos mine forældre og et besøg hos lægevagten og vagtapoteket (undertegnede er ramt af blærebetændelse igen-igen-igen).

Vi kom hjem omkring kl. 20.45 og da Tøsebarnet gik omkuld så skiftede jeg til yndligs-slap-af-bukserne, smækkede en bolledej sammen til hævning natten over i køleskabet og pakkede gaver ind. Jeg har også dimset lidt blog.

Nu er jeg træt, mit hjem ligner noget der er løgn og lige nu er jeg ret ligeglad med det. Det bliver en tidlig en i dag...

Satser på at yndlingsbroderen bringer min mand sikkert hjem engang klokken lidt for sent eller alt for tidligt.

I morgen står den på 4 års fødselsdag hos niecen.. Hep Hep - godt jeg ikke har været på druk i aften/nat.

Sov godt.

2 kommentarer:

  1. Puha sikke meget du har været omkring igår - håber at det gik godt hos lægevagten. Hygge hos mor og far lyder dog rigtig hyggeligt :)

    Håber at fødselsdag idag bliver godt og manden din, ikke har alt for ondt i hovedet ;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er jo med at få noget ud af dagen:-) kunne dog godt have været besøget hos lægevagten foruden...

      Manden min er forbavsende frisk, det er værre med mig... Men mon ikke en middagslur kan gøre underværker???

      Slet