fredag den 29. marts 2013

Syg ferie...

Ja her bruger vi så denne lange fredag på at være syge...

Tøsebarnet måtte jeg til lægevagten med. Hun klagede for nogle uger siden over ondt i ørene og var lidt snottet. Jeg hævede hovedenden af hendes seng og så stoppede klageriet. De sidste par dage har hun været pjevset og haft feber on/off og i går aftes flød der så rød/gult fra hendes øre... Her til morgen klagede hun igen over ondt i ørene og havde lidt feber. Jeg ringede til lægevagten og mens vi ventede på at skulle derop, skreg hun pludselig op og der flød gult væske fra øret... Lægevagten tjekkede begge ører og konstaterede mellemørebetændelse! Hun kunne ikke se pga hævelse om hun også havde sprunget trommehinder, så det skal vi lige have tjekket ved egen læge i løbet af næste uge. Derudover synes lægen også at hun kunne høre lidt på lungerne. Så tøsebarnet er på penicillin den næste uges tid.

Manden min har siden i går aftes forsøgt at se om han kunne skide toilettet i stykker... Og er bestemt ikke meget værd i dag...

Og jeg??? Ja jeg venter bare på hvornår jeg bliver ramt!

Håber din Langfredag er bedre end vores:-)

4 kommentarer:

  1. Aii, hvor træls - rigtig god bedring med dem begge, men mest til jeres lille princese. :-)

    SvarSlet
  2. Nej øv øv øv :( Sig endelig til, hvis du har behov for at komme ud og ´blive luftet med en kop kaffe, så stiller jeg gerne op :)
    Rigtig god bedring med lille pigen, det må bestemt ikke være skægt :(

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Ida det var sødt af dig. Tror dog der er lidt langt mellem København og Fyn bare for en kop kaffe:-)

      Desuden er jeg selv gået ned med sygdom.

      Slet